Kringloop Amersfoort- Leusden hanteert een aantal verkoopvoorwaarden. Hieronder treft u de voorwaarden aan voor het halen, brengen en kopen van spullen bij de kringloop. Ook staat erbij wat u kunt doen als er iets niet naar behoren werkt. Welke spullen wij wel of niet innemen, leest u hier.

Voorwaarden voor halen, brengen en kopen bij de kringloop

1) BEZORGEN
Voor bezorgen binnen ons verzorgingsgebied (Amersfoort, Leusden en Achterveld) brengen wij €20,- in rekening. Bezorging buiten ons verzorgingsgebied wordt besloten in overleg.
Bezorgen is alleen mogelijk als u uw adres + telefoonnummer opgeeft. Wij bezorgen tot aan de voordeur. Alles dient betaald te zijn in de winkel, er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs. U bent er zelf verantwoordelijk voor of de spullen door de deur / trapgat en dergelijke passen. Uw oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al is het in combinatie met ophalen.
Trap op of af bij bezorgen
Spullen naar boven of naar beneden worden niet bezorgd.

2) BEZORGEN / SCHADE
Wij bezorgen tot aan de voordeur begane grond, indien onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen van de goederen dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product of uw woning. Dit geldt ook indien u bezorgkosten heeft betaald.

3) PRIJZEN
Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is niet toegestaan aan onze verkopers. Spullen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker in het magazijn een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt.

4) COULANCE
Coulance wordt alleen verleend bij getest wit- en bruingoed (alles met stekker) boven de €5,- en is 6 winkeldagen geldig. Op overige producten is de coulance niet van toepassing. Alleen als een kassabon is verstrekt i.c.m. coulanceformulier bij aanschaf kan er sprake zijn van coulance en ook alleen als het product op een normale manier is gebruikt. De klant moet de kassabon inclusief het coulanceformulier tonen bij aanspraak op coulance.
* Voor koel- en vrieskasten en wasmachines die door de klant zelf vervoerd worden gelden GEEN COULANCE VOORWAARDEN!

5) RUILEN PRODUCT
Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen helaas niet mogelijk.

6) OPSLAG
Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 2 weken worden opgeslagen. De eerste 3 volgende winkeldagen zijn gratis, daarna €3,- per dag tot maximaal 2 weken. Na drie weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf een voor ons mogelijke bezorgdatum). Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw naam, adres en telefoonnummer opgeeft.

7) AANSPRAKELIJKHEID
Alle relevante bij Stichting Kringloopcentrum Amersfoort-Leusden gekochte artikelen dienen door een erkend installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.

8) PINNEN
U kunt in al onze winkels alleen pinnen